Kelabihan Arabic Gum

As- salam,
Kali ini aku nak menulis berkenaan kelebihan arabic gum kerana aku sebagai testomini terasan nak pi toilet sahaja niπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…...
Aku tahu berkenaan arabic gum ini base on my friends kerana die melawat org sakit.. bedasarkan perbualan beliau pesakit tersebut ade merekemenkan arabic gum ini... 
antara kelebihan arbic gum ini adalah:
- Menambahkan bakteria baik dlm usus
- Menurunkan kadar kolesterol dan risiko sakit jantung
- Menurunkan paras kretinin dan gula dlm darah
Dan lain2 insyallah dengan izin allah akan menjadiπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Pada mulanya aku membeli untuk my family kerana ayahku pesakit kencing manis😌😌
Aku try la satu sudu kerana sesaja sahaja 
Namun sekarang ni aku yang sakit perut pulaπŸ€ͺπŸ€ͺ...



Ini gambar yang dicedok dari laman web lazada😌😌
Time ini tengah sale disebabkan mycybersale sempena bulan kemerdekaan iniπŸ™„πŸ™„
Jika berminat boleh la anda mencari di laman sesawang lazada..😬😬
Jika x percaya boleh la anda mencari sendiri kelebihan arabic gum ini mengunakan google..😏😏
Maaf enty ditulis mengunapakai hpku aje tu yang x letak linkπŸ˜…πŸ˜…
Terima kasih kerana membaca✌🏻✌🏻✌🏻


0 ulasan:

Post a Comment

tanks for your text...he3

Powered by Blogger.

Followers