Selamat menyambut tahun 2019

As-Salam,

Tulisan kali ini berkenaan tahun 2019...
eh dah tahun 2019 rupanya...
jika tahun lepas aku belanja kalender tahun ni jugak
aku nak belanja kalender tahun 2019


Untuk tahun 2019 terdapat beberapa berita yang terkezut antaranya:

1. Perletakan jawatan Yg Di-Pertuan Agong XV 
    oleh itu kemungkinan cuti bagi tarikh lahir akan bertukar pada tahun ini semestinya bukan bulan  
    Sep.😭


tahniah sultan dan sultanah Pahang yang dimasyur menjadi YDPA yang baru
pertabalan telah dijalankan pada bulan Januari yang lalu

2. Emma bukak tudung...wahaha.. jadi bahan gosip jugak blog ku ini...

aku malas nak membawang lebih2.. 
bukan ade kaitan dengan eden pong...
bukan akan jatuh harga barang di pasaraya pong..


3. Demam dengan kartun yang bodoh2 alang Si Nopal

ni cartoon dari indonesia..
jadi tending sebab..entah aku pong x tahu..
aku tahu pong sebab adik aku yang tunjukkan sbb peminat BTS(Jongkook)...
lepas tu tibe2 jadi viral kat ig...huhuhu..
lepas tu viral pulak perkatan Bahenol tu maksud x sonoh plk....=_="

Begitulah pada awal tahun 2019 ni ade berita yang penting, hiburan dan macam2..

Aku pula dengan azam tahun2 lepas... lagi la
azam nak sihat tetap diteruskan..
yang pasti azam nak beli rumah mcm ke laut je....huhuhu..

😆
Bye2 eden doakan
Somoga semua azam anda semua pada tahun ini tercapai...good luck💪💪




0 ulasan:

Post a Comment

tanks for your text...he3

Powered by Blogger.

Followers