Koleksi gambar-gambar phone ku sepanjang perjalanan ku ke GM_vol.1

As-Salam,
Sudah lama aku memang ingin upload kan gambar-gambar yang menarik di sepanjang perjalanan diriku di Gua Musang ini...
alhamdulillah keindahan alam semulajadi ciptaan Allah menjadi terapi diriku hampir setiap hari...
ingin aku upload di ig but nanti jadi panjang pula post nya nanti..
oleh itu aku mengambil keputusan untuk menulis artikel ini..

1. Perjalanan KL ke GM (FT08)

Lokasi ini adalah di site projek CSR di Mentara Baru


Gambar diambil pada waktu magrib di Bentong


Lokasi di laluan CSR Sek. 3H - jalan CRCP
  

Lokasi yang sama seperti gambar di atas 
namun diambil pada waktu hampir hujan


Lokasi di laluan exit CSR menuju ke Merapoh


2.  Pemandangan gua batu kapur di Gua Musang

Lokasi si SMK Lepan Jaya


Lokasi di Taman Etnobotani, Kesedar


Gambar di lokasi yang sama


Lokasi di rumah member Taman Wira Perdana


Ok..hampir setiap hari pemandangan ini lah yang aku nampak 
setiap kali membuka pintu rumah sewa..
subhanallah
(lokasi rahsia..haha)


jika diberi pilihan antara 
pemandangan hijau bukit bukau atau 
lautan biru luas terbentang..
memang aku suka kedua-duanya
tetapi aku lebih menyukai pemandangan hijau kerana aku adalah orang kg.
yang sudah biasa melihat bukit bukau yang menghijau..
namun 
kenapalah dp whatsapp ku pamandangan biru laut.. haha

End...

Terima kasih 😉


0 ulasan:

Post a Comment

tanks for your text...he3

Powered by Blogger.

Followers