Campak balik pic aku berjalan di kampung eden

As-Salam,

minggu lepas aku balik kampung sebab dah jadi penganggur bertauliah dan berijazah..
so apabila berjalan di kampung aku ambik pic yang dirasakan yang menarik
untuk dikongsi




rumah ini santik but pic golap la pulak.. nak ambik pic pokok kelapa


gambar x sek rendah aku dulu... ade pahit dan manis..


pic kerbau


pic lembu

pic jalan b4 kubur...kampung aku ini banyak kubur..

pic rumah ini santik sebab tiang die macam rumah kg aku...

kerbau ini rilek jer lepak tengah jalan... hiis2

aku puji lagi rumah ini sebab view dia bukit.. 
tapi x nampak la sebab aku x pandai ambik gambar

aku rase pic ini tomel sbb ak dok tgh2 jln..


sepanjang aku lepak kat kg mendung dan berangin sebelah pagi panas lit2 pada waktu petang
hari ini macam2 berita menyebabkan aku takut nak kuar rumah... terasa mneyesal pulak balik kl awal tidak sangka konflik politik pulak... semoga dipermudahkan aku membawa bapa ku di shah alam esok.. aamiin


0 ulasan:

Post a Comment

tanks for your text...he3

Powered by Blogger.

Followers