just about me and my blog (1)

tanks kepada Dylanash sebab ajarkan aku wat blog ni..
and create kan header special untuk blog ku ni..
hehehe...
nape guna picture kindergarten chile
sebab mase tu aku masih cute lagi tapi....
sekarang dah terlebih cute sangat pulak (0_o")....
mesti korang pelik kenapa ar aku guna trademark mueeza purple...
kalau x pelik x per ar =_=""....
tapi aku tetap nak cite gak..hahaha
adik aku tanyer kenapa la nak guna name Mueeza tu
sebab susah nak ingat pe lagi nak tulis kan...
huum... tu aku tak nak comment
sebab korang boleh search sendiri ape name benda name Mueeza tu...hahaha
kalau untuk name purple tu...
saje jer tibe2 terfikir perkataan purple tu comel and .....
and bukan bermakna aku ni seorang yang obses dengan warna purple ek...
aku minat jugak warna2 lain
seperti pink(dulu2 mase zaman remaja muda sekarang dar remaja tua la) he3
putih, hitam, hijau...humm
semua warna ar minat....hahahaha
tapi warna purple ni special sikit...
kalau untuk perkataan 'akulah bakal engineer....'
tu nanti entry akan datang pulak aku tulis ek..
maka rajin2 la follow/skodeng my blog...hihihi

0 ulasan:

Post a Comment

tanks for your text...he3

Powered by Blogger.

Followers