lagu viral lagu indon lagi shantik

as-Salam,
dikala bulan puasa ini telah viral lagu yang entah ape2 tah..
jika tahun lepas lagu viral adalah despacito tahun
 untuk ramadhan tahun ini x kurang galaknya..lagu dari seberang indon pula yang menjadi viral
jika lagu x mandi telah menjadi viral untuk beberapa bulan..untuk ramdan ini lagu ini pula menjadi viral:
alagu dengdut daripada Siti Badariah_lagi Sysntik..bermaksud lagi cantik...
dinasihatkan: nak tengok vedio kene slps berbuka kot..sebab banyak tarian peha..
😫boleh kurang pahala puasa tau...😜

kenapa aku berminat nak tulis berkenaan lagu ini kerana telah viralcover untuk lagu ini yang dibuat oleh cover oleh Faiz roslan namun mendapat beberapa kecaman kerena tarian daripada lelaki dah macam sotong hidup je aku tengok parody lagu ini je

maaf aku tak kenan lansung parody lagu ini kerana terkinja2 terlebih vitamin dengan aurat terdedah..eh paha lelaki aurat tau...huhu..cuci mata aku pose2 ni...kalau kenyang x pe la tambah lapar pulak ni..adeh...😌😋😋

untuk pengatahuan korang lagu ini sekarang memang tengah viral. di  sek. dan terdapat bnyaklah cover vedio ini..
bukan aku nak acah baik untuk tulisan ini walaupon viral ini sekadar suka2 sahaja
hanya untuk menegur sahaja..kononya dah merdeka selepas berjaya menukar kerajaan namun jika mentaliti kita di tahap ini sahaja ..buat malu aje..#maafsekadarmeluah

nah belanja parody dari meletop versi lawak


0 ulasan:

Post a Comment

tanks for your text...he3

Powered by Blogger.

Followers