Despacito Cover

As-Salam,
sekarang dalam youtube tular viral cover bagi lagu Despacito...
untuk lagu ini aku x bagi link terus ke music vedio
cos akan tambah dosa mata korang
vedio music asal seksa.. habis pahala pose je..
lirik lagu boleh tahan la agak censored juga..
agak nyer tu la.. lagu ini bahasa Spanyol...
klu tukar english song boleh join Painbull kot..huum
(terdapat cover daripada JB but setengah part memang still bahasa spain)
sila ketepikan lirik dan music vedio...
sebab lagu ini mempunyai tune song yang kalau dengar sekali
mau dengar balik...

so terdapat la banyak cover lagu tersebut...
yang telah ditukar liriknya..
antara lagu malay la...

versi lelaki

versi perempuan

kedua-dua cover ini datang daripada channel youtubers Singapura 
iaitu MrGraphsman™... tahniah aku ucapkan...
rasenyer cover ini not bad la..
tapi aku suka yang version lelaki punyer..hahaha

ok setelah itu terdapat juga over daripada stesen radio..
but aku rase yang ini boleh tahan lawok..

daripada geng pagi hot dan WH & KB

terdapat banyak juga cover2 yang lain.. 
but sila google.. 
sebab ade yang lirik meleret dan 
hentam nanyi sahaja..suara memang sedap...

aku teringat tahun lepas terdapat juga lagu yang viral 
dan banyak cover yang menyanyikan kembali lagu ini...

Humood - Kun Anta

yang ini aku x kisah nyanyi balik lagu die..
cos lirik die memang best..
kbye..


nota kaki:
mula2 nak tulis entry lain.. lain pulok yang keluar..
haha.. 
Despacito ini antara lagu popular lirik entah ape2...
banyak lagu lain yang serupa ini...he3
huum...
untuk pengatahuan anda terdapat juga lagu korea
yang mempuyai lirik lagu lucah.. but music vedio ala2 comel gitu..
dan terdapat juga lirik lagu yang puji tuhan lain...-_-"
so sebelum hentam kormo je dengar..sila2 la tengok lirik lagu dahulu...
takot tersuka lagu tanpa x sengaja pulok...hahaha

Ok...Terima Kasih kerana sudi membaca..
sila jangan kecam aku.. cos hanya tulis pendapat sahaja..

0 ulasan:

Powered by Blogger.

Followers